Zwroty i reklamacje towaru

Jak mogę zareklamować towar?

  1. Zgłoś reklamację online – na stronie Kontakt na dole wybierz w formularzu kontaktowym opcję Reklamacja towaru. Podaj numer zamówienia / faktury i opisz usterkę. Reklamację możesz zgłosić także e-mailem na adres info@projektory-lampy.pl.
  2. Poczekaj na e-mail – niezwłocznie otrzymasz od nas wiadomość ze szczegółowymi instrukcjami oraz dołączonym formularzem reklamacyjnym. Formularz reklamacyjny możesz również pobrać tutaj w formacie Word lub pdf.
  3. Spakuj towar – tak, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Do paczki dołącz wydrukowany i wypełniony formularz reklamacyjny lub kopię faktury.
  4. Wyślij przesyłkę na adres Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00, Czechia – wystarczy zwykła firma kurierska (bez dodatkowego ubezpieczenia ani innych usług premium).
  5. Rozpatrzenie – reklamację rozpatrujemy jak najszybciej, zazwyczaj w ciągu kilku dni, najpóźniej jednak w ciągu 30 dni od otrzymania. O przebiegu będziemy Cię informować e-mailem.

Jak mogę odstąpić od umowy kupna?

  • Przy zakupach na odległość konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Prosimy o zwrot towaru w odpowiednim stanie. Jeśli będzie nosił ślady używania, może to wpłynąć na wysokość zwracanej kwoty.
  • Jeśli to możliwe, zwróć towar w oryginalnym opakowaniu. Lampę wraz z oryginalnym pudełkiem włóż dodatkowo do kartonu transportowego, aby nie doszło do uszkodzenia towaru lub oryginalnego opakowania w trakcie przesyłki.
  • Do paczki nie zapomnij dołączyć wypełnionego formularza odstąpienia od umowy kupna (do pobrania tutaj w formacie Word lub pdf), albo przynajmniej kopii faktury, abyśmy mogli zidentyfikować przesyłkę.
  • Pieniądze zwracamy jak najszybciej, najpóźniej jednak w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem.
  • Jeśli chcesz zwrócić lampę, ponieważ nie działa, prosimy najpierw skontaktuj się z nami – spróbujemy rozwiązać problem.

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę mieć oryginalne opakowanie?

Jeśli zwracasz towar w ramach reklamacji, oryginalne opakowanie nie jest wymagane. W przypadku odstąpienia od umowy kupna prosimy, jeśli to możliwe, o zwrot w oryginalnym opakowaniu. W każdym przypadku towar musi być bezpiecznie zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Czy otrzymam etykietę zwrotną do odesłania towaru?

W przypadku odstąpienia od umowy kupna etykiety nie udostępniamy. Przy reklamacji towaru możemy ją zapewnić na życzenie.

Kiedy i jak otrzymam zwrot pieniędzy przy odstąpieniu od umowy kupna?

Otrzymany towar sprawdzimy, a następnie najpóźniej w ciągu 14 dni od jego przyjęcia zwrócimy pieniądze. Zwrot realizujemy tą samą metodą, którą dokonano płatności.

Czy mogę zwrócić lampę, którą krótko testowałem?

Tak, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru można zwrócić również lampę, która była testowana. Jeśli będzie nosić ślady używania, kwota zwrotu zostanie odpowiednio pomniejszona.

Jak sprawdzę status rozpatrzenia?

Informacje o przebiegu rozpatrywania wysyłamy e-mailem. Możesz też skontaktować się z obsługą klienta e-mailem info@projektory-lampy.pl lub telefonicznie tel: 22 153 0434 (pon-piąt 8-16).

Otrzymałeś uszkodzony towar lub inny niż zamówiony?

Przepraszamy za niedogodności – zadbamy, aby wszystko zostało szybko naprawione. Skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie lub e-mailem, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Jak wymienić lampę w projektorze?

Krok po kroku znajdziesz w instrukcji obsługi swojego projektora lub możesz skorzystać z naszego ogólnego poradnika wymiany lampy.

Lampa nie działa, co mam zrobić?
  • Sprawdź lampę, czy nie jest widocznie uszkodzona, np. osmolone szkło, oderwany drucik w palniku, pęknięcie itp.
  • Sprawdź, czy złącza lampy są solidnie podłączone i nieuszkodzone. Upewnij się, że śrubki modułu lampy są dokręcone i że lampa prawidłowo siedzi w projektorze.
  • Czy klapka serwisowa do wymiany lampy jest poprawnie zamknięta? Ważne jest nie tylko jej zamknięcie, ale i dokręcenie, ponieważ w niektórych modelach projektorów śrubka pełni funkcję zabezpieczenia – projektor nie włączy się, jeśli nie jest dostatecznie dokręcona, aby uniknąć wypadnięcia lampy.
  • Zresetuj licznik lampy – patrz instrukcja obsługi projektora lub skorzystaj z naszego poradnika.
  • Jeśli to możliwe, przetestuj lampę w innym projektorze lub swój projektor z inną lampą. Możesz w ten sposób potwierdzić lub wykluczyć usterkę projektora.
  • Jeśli problem nadal występuje, napisz do nas e-mailem z opisem problemu. Chętnie doradzimy i pomożemy w dalszych krokach.

Jeśli o lampach wiedzą już Państwo, co potrzeba, to wystarczy już tylko wybrać tę właściwą

Szybkie wyszukiwanie lampy

Wystarczą dwa kliknięcia

Lampy do projektorów

Lampy do TV