Zwroty i reklamacje towaru
Jak mogę zareklamować towar?
- Zgłoś reklamację online – na stronie Kontakt na dole wybierz w formularzu kontaktowym opcję Reklamacja towaru. Podaj numer zamówienia / faktury i opisz usterkę. Reklamację możesz zgłosić także e-mailem na adres info@projektory-lampy.pl.
- Poczekaj na e-mail – niezwłocznie otrzymasz od nas wiadomość ze szczegółowymi instrukcjami oraz dołączonym formularzem reklamacyjnym. Formularz reklamacyjny możesz również pobrać tutaj w formacie Word lub pdf.
- Spakuj towar – tak, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Do paczki dołącz wydrukowany i wypełniony formularz reklamacyjny lub kopię faktury.
- Wyślij przesyłkę na adres Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00, Czechia – wystarczy zwykła firma kurierska (bez dodatkowego ubezpieczenia ani innych usług premium).
- Rozpatrzenie – reklamację rozpatrujemy jak najszybciej, zazwyczaj w ciągu kilku dni, najpóźniej jednak w ciągu 30 dni od otrzymania. O przebiegu będziemy Cię informować e-mailem.
Jak mogę odstąpić od umowy kupna?
- Przy zakupach na odległość konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Prosimy o zwrot towaru w odpowiednim stanie. Jeśli będzie nosił ślady używania, może to wpłynąć na wysokość zwracanej kwoty.
- Jeśli to możliwe, zwróć towar w oryginalnym opakowaniu. Lampę wraz z oryginalnym pudełkiem włóż dodatkowo do kartonu transportowego, aby nie doszło do uszkodzenia towaru lub oryginalnego opakowania w trakcie przesyłki.
- Do paczki nie zapomnij dołączyć wypełnionego formularza odstąpienia od umowy kupna (do pobrania tutaj w formacie Word lub pdf), albo przynajmniej kopii faktury, abyśmy mogli zidentyfikować przesyłkę.
- Pieniądze zwracamy jak najszybciej, najpóźniej jednak w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem.
- Jeśli chcesz zwrócić lampę, ponieważ nie działa, prosimy najpierw skontaktuj się z nami – spróbujemy rozwiązać problem.
Najczęściej zadawane pytania
Czy muszę mieć oryginalne opakowanie?
Jeśli zwracasz towar w ramach reklamacji, oryginalne opakowanie nie jest wymagane. W przypadku odstąpienia od umowy kupna prosimy, jeśli to możliwe, o zwrot w oryginalnym opakowaniu. W każdym przypadku towar musi być bezpiecznie zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
Czy otrzymam etykietę zwrotną do odesłania towaru?
W przypadku odstąpienia od umowy kupna etykiety nie udostępniamy. Przy reklamacji towaru możemy ją zapewnić na życzenie.
Kiedy i jak otrzymam zwrot pieniędzy przy odstąpieniu od umowy kupna?
Otrzymany towar sprawdzimy, a następnie najpóźniej w ciągu 14 dni od jego przyjęcia zwrócimy pieniądze. Zwrot realizujemy tą samą metodą, którą dokonano płatności.
Czy mogę zwrócić lampę, którą krótko testowałem?
Tak, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru można zwrócić również lampę, która była testowana. Jeśli będzie nosić ślady używania, kwota zwrotu zostanie odpowiednio pomniejszona.
Jak sprawdzę status rozpatrzenia?
Informacje o przebiegu rozpatrywania wysyłamy e-mailem. Możesz też skontaktować się z obsługą klienta e-mailem info@projektory-lampy.pl lub telefonicznie tel: 22 153 0434 (pon-piąt 8-16).
Otrzymałeś uszkodzony towar lub inny niż zamówiony?
Przepraszamy za niedogodności – zadbamy, aby wszystko zostało szybko naprawione. Skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie lub e-mailem, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
Jak wymienić lampę w projektorze?
Krok po kroku znajdziesz w instrukcji obsługi swojego projektora lub możesz skorzystać z naszego ogólnego poradnika wymiany lampy.
Lampa nie działa, co mam zrobić?
- Sprawdź lampę, czy nie jest widocznie uszkodzona, np. osmolone szkło, oderwany drucik w palniku, pęknięcie itp.
- Sprawdź, czy złącza lampy są solidnie podłączone i nieuszkodzone. Upewnij się, że śrubki modułu lampy są dokręcone i że lampa prawidłowo siedzi w projektorze.
- Czy klapka serwisowa do wymiany lampy jest poprawnie zamknięta? Ważne jest nie tylko jej zamknięcie, ale i dokręcenie, ponieważ w niektórych modelach projektorów śrubka pełni funkcję zabezpieczenia – projektor nie włączy się, jeśli nie jest dostatecznie dokręcona, aby uniknąć wypadnięcia lampy.
- Zresetuj licznik lampy – patrz instrukcja obsługi projektora lub skorzystaj z naszego poradnika.
- Jeśli to możliwe, przetestuj lampę w innym projektorze lub swój projektor z inną lampą. Możesz w ten sposób potwierdzić lub wykluczyć usterkę projektora.
- Jeśli problem nadal występuje, napisz do nas e-mailem z opisem problemu. Chętnie doradzimy i pomożemy w dalszych krokach.
Poradnia
Pomożemy Państwu
z wyborem lampy

obsługa klienta
(pon-piąt 8-16)
Jeśli o lampach wiedzą już Państwo, co potrzeba, to wystarczy już tylko wybrać tę właściwą
Szybkie wyszukiwanie lampy
Wystarczą dwa kliknięcia